lauantai 18. tammikuuta 2014

Tukholmassa

Olin menneellä viikolla Tukholmassa oikein naisporukalla äitini ja siskoni kanssa. Meillä oli oikein mukavan, rento reissu. Syötiin, nukuttiin, shoppailtiin ja sitä rataa. Mitään erityisiä suunnitelmia ei sen kummemmin tehty, eikä nähtävyyksiäkään haluttu kierrellä.. ellei nyt Vanhaa kaupunkia nähtävyydeksi lasketa. Aikaa meillä oli noin seitsemän tuntia maissa ja se kyllä hurahti melko nopeasti. Laivamatkat eivät kyllä ole minua varten. En vain jaksa katsella kännisiä örveltäjiä tai istua missään karaokebaarissa :D Ne eivät ole minua varten. Lisäksi tax free ja ne pari muuta pikkukauppaa ovat aivan ylihinnoiteltuja ravintoloista puhumattakaan, joten ei niissäkään viitsi hulluna aikaa tappaa ;). Parasta onkin hytissä istuminen ja herkkujen syöminen pelikortteja pelaten hyvässä seurassa. Aika kuivaa? Ehkä... Kyseessä oli ns. ilmaisristeily, joten halusimme käyttää sen hyväksi ennen kuin liput menevät vanhaksi. Ainakin sai rentoutua ja nukkua pari yötä ilman lapsia. Harvinaista herkkua sekin! Tässä muutamia kuvia reissustamme.  



Matkustimme Silja Symphonilla


Karkkiostoksilla


Tämä oli hyvä kahvila. Ostimme aivan taivaallisen hyvää kanapastaa, johon kuului myös lisukkeeksi leipä ja jälkiruoaksi kahvi. Ja hintaa oli alle 10€. 


Pikkuinen lumimyräkkä iski juuri ennen laivalle lähtöä 


Siskokset <3


Siskoni sanoo minua kukkahattutädiksi tämä pipo päässä x)




Halusin välttämättä laittaa villakangastakin, sillä minulla ei ole mitään siistiä toppatakkia. Kyllähän tuota hieman siinä paleli... Laukku on New Yorkin ostos; Calvin Klein ja yksi suosikeistani. 


Takki on Seppälästä ja sain sen -40% alennuksella. Joten ei todellakaan pahanhintainen!


Ja loppuun vielä repeäminen... Mietin pariin otteeseen kehtaanko laittaa tätä kuvaa, mutta menköön nyt. Ei sitä aina tarvitse olla niin justiinsa ;)



2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, sekä reissusta että susta <3 oot niin kaunis, wow! Tosi ihana toi asu. Mä luulen et oon katsellu tuota samaa laukkua mustana, saa nähdä pitääkö käydä ostamassa pois kuleksimasta ;) vähän sun hiukset on kasvanu!

    Hehe ja huomaa kyllä sanavalinnoista et Kajjaani alkaa tarttua suhunkin: sä mikään justiina oo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanne mun piti kirjoittaa justiinsa :) katoin ihan samaa et sun hiukset on kasvanut ihan älyttömästi!!!!! Ulottuvat kohta maahan ;)

      Poista