sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Christmas wishes...

Tein pienen kollaasin tämän joulun lahjatoiveistani. Mitään näistä minun ei ole pakko saada, mutta tottakai olisi mukava edes joku näistä löytää pakettiin käärittynä :). Kirjoja en tänä jouluna toivo, sillä mielestäni on fiksumpaa lainata kirjastosta kirja sen kerran kun sen jaksaa lukea. Meillä on muutenkin niin mitätön kirjavalikoima kotona, etten halua sitä edes enempää kasvattaa. Suuntasinkin tänään lapsen kanssa kirjastoon hakemaan jännitysromaaneja joulun päiville luettavaksi. Eniten tykkään Tess Gerritsenin, Torey Haydenin, Agatha Christien jne. kirjoista. Joskus olisi mukava kokeilla myös oman mukavuusalueen ulkopuolelta kirjoja, sillä monesti ne saattavat yllättää positiivisesti. 

Pyyhkeet olen karsinut meillä minimiin, parhaiksi olen todennut Marimekon ja Lexingtonin pyyhkeet. Varmasti löytyy monia muitakin hyviä pyyhemerkkejä, mutta nämä on siis ne joita itse olen sattunut nyt vain kokemaan hyviksi. Kahdet lexingtonin kylpypyyhkeet meiltä löytyykin jo, mutta toisiin niistä olen onnistunut saamaan väriläiskiä vahvoista ihorasvoista joita olen välillä joutunut käyttämään :/.  

Pussilakanoita meiltä löytyy tällä hetkellä kolmea erilaista; marimekon, finlaysonin ja h&m. Mikään ei vaan vedä vertoja Marimekon pussilakanoille, joiden materiaali on aivan satiininpehmeää <3<3 Kaivo pussilakana miellyttää minua kuosillaan, sen voisin haluta verhoihinkin joskus. 

Sauvasekoittimemme sanoi juuri sopimuksensa irti, joten sellainen olisi mukava saada. Sitä kun tulee meillä kuitenkin käytettyä aina silloin tällöin. 

Mutta tälläisiä toiveita täällä päin.. Parasta joulussa on kuitenkin yhdessä olo rakkaimpien kanssa, hyvin syöminen, rentoutuminen ja ennenkaikkea lasten kautta koettu ilo, kun he avaavat lahjojaan, istuvat joulupukin sylissä, laulelevat joululauluja ja leikkivät lumihangessa <3. 


Mitäs toiveita teillä on pukilta?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti