sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Apua kaivataan!

Mulla on niinkin suuri pulma, etten tiedä minkä värisen joulukuusen haluan tänä jouluna! Oikeaa kuusta emme hanki, sillä jouluaaton ja päivän vietämme vanhempieni luona, jossa on oikea kuusi. Vihreä tekokuusi meillä on ollut kolme viimeistä vuotta, mutta nyt olen hitusen alkanut kallistumaan valkoiseen tekokuuseen päin... Se sopisi meidän sisustukseenkin todella hyvin ja ajattelin tuoda vähän lisää väriä laittamalla siihen turkooseja palloja (meillä kun on turkoosia verhoissa ja tyynynpäällisissä), valkoisia palloja ja ehkä hopeisia palloja. Nämä kaikki sävyt löytyvät tämän hetkisestä sisustuksestamme. Kävin jo Clasohlsonilla kurkkimassa heidän kuusivalikoimaansa ja siellä oli juuri sopivan kokoinen valkoinen kuusi ja lisäksi todella kauniita kuusenkoristeita. Stockalla ajattelin myös käydä kurkkimassa joulukuusen koristeita... sieltä kun ei koskaan tyhjin käsin pääse lähtemään!!! Mutta nyt olisi teidän mielipiteenne erittäin tärkeä: 
Kumpi; vihreä vai valkoinen tekokuusi?!!










3 kommenttia:

  1. Musta toi valkoinen turkooseilla ja hopeisilla koristeilla kuulostaa aivan ihanalta <3

    VastaaPoista
  2. Noh, minä olen kahtena vuonna jo halunnut valkoista kuusta, mutta se on aina jäänyt ostamatta ja olen myöntynyt ilmaiseen aitoon kuuseen (omasta metsästä). Mutta viime vuonna sain aidosta kuusesta tarpeekseni ja itse asiassa pienenä heräteostoksena ostin viime torstaina Hong Kongista valkoisen kuusen! Oli melko edullinen, juuri hyvän kokoinen meille ja kivan tuuhean näköinen. :) Eli minä kannatan kyllä sitä valkoista! ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista, mä luulen että päädyn siihen valkoiseen! Tuttava kertoi, että oli näkevinään kodinykkösessä edullisesti valkoisia tekokuusia. Kurkkasin nettisivuilta, että hintaa kuuselle jää vain 30€ joten enköhän minä sen käy sieltä pian kotiuttamassa :) !!!

    VastaaPoista