keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Brrrrmmmm....

Peltiautolla täällä sitä vaan hurutellaan! Ihastuin tähän jo muutama vuosi takaperin kun näin ystäväni lapsilla samanlaisen. Nyt kun meidän lapsukaiset ovat vähän isompia niin päätin mennä ja "ostaa" tuon kauan haaveilemani peltiauton. Etsin ties kuin monet nettikaupat läpi ja vertailin hintoja.. tämä kun ei sieltä halvimmasta päästä ole. Sattumalta eksyin sivustolle, jossa sai tilata ystävälleen Glorian kotilehden vuodeksi ja kaupan päälle saisi tuon peltiauton! Eipä kauaa tarvinnut aikailla tilauksen kanssa! Auto on ollut ahkerassa käytössä ja se on ihan pelkkänä sisustuselementtinäkin aivan hurmaava!

Mitäs tykkäätte?






1 kommentti:

  1. Tämä on kyllä niin mahtava! Muutenkin teidän lastenhuone oli tosi ihanasti sisustettu. Meillä lastenhuoneen päävärinä on vihreä, mutta huoneessa on aika voimakkaita värejä. Kuvastaa hyvin kahta vilkasta poikaa. =D Toisaalta haluaisin lastenhuoneeseen samaa rauhallista tyyliä kuin teillä, mutta toisaalta lastenhuone saa olla aika räväkkä.. Noh näillä mennään. Muutimme vasta ja olen sisustanut taloamme oikein urakalla. Ihanaa puuhaa! Olen tyytyväinen mm. olohuoneeseemme, jossa on hieman afrikkalaishenkeä, mutta kuitenkin modernisti. Nyt tosiaan olen suunnitellut makuuhuoneetta ja olen siitä ihan innoissani. Kiva jos kerkeät tekemään aiheesta postauksen. Olen myös pelkistetyn (ja minimalistin) suuri ystävä. En ole mikään yltiöromantikko, mutta makuuhuoneeseen olen suunnitellut ihan vähän jotain romanttista. Mutta ei mitään girlie girl värejä, jotta mieskin viihtyy. =D Saatan laittaa blogiinikin kuvia uudesta sisustuksestamme vielä syksyn päälle ;) Keittiöstä laitoinkin pari kuvaa. Se on ihanan tilava! Verhot vielä tilauksessa. Tulenpa kurkkimaan taas blogiisi ideoita ;)

    VastaaPoista